Regulamin

Dzień dobry! 

Platforma szkoleniowa Prawo Mediacje Negocjacje to miejsce, gdzie udostępniamy swoim klientom dostęp do e-booków oraz kursów on-line zakupionych za pośrednictwem sklepu Prawo Mediacje Negocjacje. Poniżej widzisz regulamin platformy, w którym opisane zostały zasady korzystania z niej. 

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących Platformy, jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem slaskiecam@us.edu.pl. 

Pozdrawiamy i życzymy udanego korzystania z kursów 

zespół Platformy Szkoleniowej Prawo Mediacje Negocjacje 

 § 1 Definicje 

Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć: 

  1. Organizator – Anna Bicz-Kordonets prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą: „ANNA BICZ-KORDONETS Prawo Mediacje Negocjacje” z głównym miejscem wykonywania działalności gospodarczej: ul. Kościelna 24x, 41-303 Dąbrowa Górnicza, na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP: 6292496317, REGON: 385635007, 
  2. Użytkownik – osoba fizyczna korzystająca z Platformy, 
  3. Platforma – platforma internetowa dostępna pod adresem https://slaskiecam.edu.pl/, 
  4. Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://slaskiecam.edu.pl/regulamin/. 

 § 2 Postanowienia wstępne

  1. Za pośrednictwem Platformy, Organizator udostępnia kursy on-line i ebooki zakupione przez Użytkownika od Organizatora za pośrednictwem sklepu internetowego Prawo Mediacje Negocjacje. 
  2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Platformy, a także prawa i obowiązki Użytkownika i Organizatora. 
  3. Do korzystania z Platformy nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Użytkownika. Wystarczające są: 
    • dostęp do Internetu, 
    • standardowy system operacyjny, 
    • standardowa przeglądarka internetowa, 
    • posiadanie aktywnego adresu e-mail. 
  4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Użytkownikom i przekazu danych w związku z korzystaniem z Platformy, Organizator podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione. 
  5. Organizator podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Platformy. Użytkownik powinien poinformować Organizatora o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Platformy. 
  6. Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Platformy, Użytkownik może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail slaskiecam@us.edu.pl. W reklamacji Użytkownik powinien podać imię i nazwisko, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Platformy. Organizator odpowie na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. 


§ 3 Korzystanie z Platformy 

  1. Platforma zapewnia Użytkownikowi możliwość korzystania z kursów on-line Prawo Mediacje Negocjacje oraz e-booków. 
  2. W celu skorzystania z kursu Użytkownik musi zalogować się do swojego konta, które zostało dla niego stworzone w wyniku złożenia zamówienia za pośrednictwem sklepu Prawo Mediacje Negocjacje. 
  3. Kupujący zobowiązany jest korzystać z platformy kursowej w sposób zgodny z prawem, Regulaminem i dobrymi obyczajami, a w szczególności: 
    • korzystać z Platformy w sposób niezakłócający korzystania z platformy przez pozostałych jej użytkowników, nienaruszający jakichkolwiek praw, dóbr lub interesów osób trzecich, niewpływający negatywnie na funkcjonowanie Platformy, szczególnie poprzez wykorzystanie złośliwego oprogramowania, 
    • nie udostępniać danych dostępowych do swojego konta w Platformie jakimkolwiek osobom trzecim,
    • nie rozpowszechniać kursów dostępnych w Platformie ani ich poszczególnych fragmentów bez uprzedniej zgody Organizatora. 
  4. W razie korzystania z Platformy w sposób sprzeczny z ust. 3 powyżej, Organizator zachowuje prawo do zablokowania Użytkownikowi dostępu do Platformy. 


§ 4 Jak działa proces zakupowy

  1. Gdy transakcja zostanie prawidłowo zaksięgowana, użytkownik otrzyma dostęp do kursu i wiadomość potwierdzającą (z linkiem do panelu kursu).
  2. Kupujący dodaje produkt do koszyka i przechodzi do formularza zamówienia.
  3. Kupujący wypełnia formularz i klika przycisk ZAPŁAĆ.
  4. W tym momencie zakładane jest dla niego konto na platformie. Klient zostaje więc automatycznie zalogowany.
  5. Na podany w formularzu adres mailowy wysyłany jest email z danymi do logowania na platformę (loginem jest email, a hasło jest losowym ciągiem znaków). Uwaga: jeśli klient posiada już konto w systemie (bo dokonywał wcześniej zamówień), to nie zostanie utworzone nowe konto. Zakup jednak dopisze się automatycznie do jego konta.
  6. Pomimo, że konto jest założone i użytkownik zalogowany, to nie ma on dostępu do kursu, dopóki nie opłaci produktu.
  7. Kupujący zostaje przekierowany do systemu płatności, gdzie wybiera sposób, w jaki chce opłacić kurs i dokonuje płatności.
  8. Po dokonaniu płatności użytkownik powraca na platformę i widzi informacje o statusie jego transakcji.
  9. Kupujący ma dostęp do kursu przez co najmniej 6 miesięcy.
  10. Zakupiony ebook Kupujący może pobrać bezpośrednio na swoje urządzenie.

§ 5 Formy zapłaty 

  1. W przypadku złożenia zamówienia przez Kupującego, który wypełnił poprawnie Formularz Zamówień, zapłaty za licencję korzystania z kursów lub e-booków można dokonać w jednym z systemów płatności elektronicznych akceptowanych w danym momencie przez Organizatora. 
  2. Cena podana przy każdym kursie i e-booku jest ceną obowiązującą w trakcie składania zamówienia i jest wiążąca dla Użytkownika i Organizatora. Niewniesienie wpłaty oznacza rezygnację z zakupu i anulowanie zamówienia. 
  3. Użytkownik może ponieść dodatkowe koszty zakupu wynikające np. z tytułu prowizji bankowych, opłat na rzecz Operatorów lub innych ewentualnych opłat wynikających z wybranego przez użytkownika sposobu płatności. 
  4. Sprzedawca wystawia faktury VAT. Faktury dostarczane będą w formie elektronicznej, na co Kupujący wyraża zgodę. 


§ 6 Prawa własności intelektualnej 

  1. Do korzystania z Platformy szkoleniowej konieczne jest użytkowanie sprzętu komputerowego spełniającego następujące warunki techniczne: komputer z połączeniem do Internetu, graficzna przeglądarka WWW obsługująca Java Script (Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera) i obsługująca tzw. cookies.
  2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieodpowiednią konfigurację komputera Użytkownika. 
  3. Korzystanie z zasobów Platformy wymaga uprzedniego zalogowania się za pomocą danych do logowania tj. hasło i login przekazanych przez Organizatora. 
  4. Kursy, e-booki, wszelkie informacje i materiały szkoleniowe zamieszczone na stronach Platformy podlegają ochronie prawnej, zaś ich wykorzystywanie w celach komercyjnych jest niedozwolone i traktowane będzie jako naruszenie praw autorskich. 
  5. Z jednego zakupionego dostępu do Kursu oraz e-booka może korzystać tylko jedna osoba. 
  6. Uczestnik jest uprawniony do korzystania z Platformy wyłącznie na własny użytek. Zabronione jest w szczególności udostępnianie Materiałów osobom trzecim w jakiejkolwiek formie. 


§ 7 Polityka prywatności 

  1. Organizatorem danych osobowych jest Administrator. 
  2. Dane osobowe przetwarzane w ramach zamówienia są zbierane, przechowywane, przetwarzane i zabezpieczane przez Organizatora zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) 
  3. Zbierane dane osobowe są wykorzystywane w celu uczestnictwa realizacji zamówienia jak również w innych celach określonych przez Organizatora przy zbieraniu danych. 
  4. Dane osobowe Uczestników nie są udostępniane osobom trzecim; nie dotyczy to obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa. W przypadku skorzystania z niektórych ze sposobów płatności, dane mogą zostać przekazane podmiotom współpracujących przy realizacji umowy. 
  5. Każdy ma prawo i możliwość dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania. W wypadkach prawem przewidzianych każdy może zażądać usunięcia jego danych osobowych. 
  6. Szczegółowe dane dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie: https://slaskiecam.edu.pl/. 


§ 8 Reklamacje 

  1. Reklamacja składana przez Użytkownika Platformy/płatnika za Usługę (w przypadku opłacania przez przedsiębiorcę niebędącego osobą fizyczną) w związku z niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Usługi/Usług, może zostać zgłoszona pod adresem e-mail slaskiecam@us.edu.pl lub na adres: Anna Bicz-Kordonets, ul. Kościelna 24x, 41-303 Dąbrowa Górnicza i powinna zawierać: 
    • imię i nazwisko oraz dane kontaktowe osoby składającej reklamację, w tym adres korespondencyjny (poczty tradycyjnej), 
    • e-mail (login) Konta Użytkownika, którego dotyczy reklamacja, 
    • przedmiot reklamacji z dokładnym opisem okoliczności uzasadniających roszczenie, 
    • datę wystąpienia powodu reklamacji oraz datę składanej reklamacji, 
    • podpis Użytkownika/płatnika za Usługę. 
  2. Reklamacja powinna zostać przesłana pocztą elektroniczną lub tradycyjną na adres korespondencyjny Usługodawcy podany w Regulaminie.
  3. Odpowiedź zostanie udzielona w formie, w jakiej Usługodawca otrzymał zgłoszenie, na adres podany w zgłoszeniu.
  4. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania pisemnego zgłoszenia, o ile stosowne przepisy nie wyznaczają innego terminu.
  5. W sytuacji, w której do rozpatrzenia zgłoszenia niezbędne jest uzyskanie od Użytkownika dodatkowych wyjaśnień, termin na ustosunkowanie się do zgłoszenia ulega dodatkowo przedłużeniu o czas udzielania wyjaśnień przez Użytkownika.
  6. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
  7. W ramach składania reklamacji z tytułu rękojmi, konsument może żądać: usunięcia wady, wymiany przedmiotu umowy na nowy, obniżenia ceny, odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Składając reklamację, konsument może żądać obniżenia ceny bądź odstąpienia od umowy od razu po stwierdzeniu istnienia istotnej wady. Sprzedający może zaproponować inny tryb (naprawa, wymiana), ale tylko przy pierwszej reklamacji (w przypadku kolejnych wad tego samego produktu już nie) i pod warunkiem ich niezwłocznej realizacji i braku nadmiernej niedogodności dla konsumenta.
  8. Użytkownikowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość zgodnie z art. 38ust. 13 ustawy o prawach konsumenta, gdyż przedmiotem umowy jest dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, a spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Administratora o utracie prawa odstąpienia od umowy.


§ 9 Postanowienia końcowe 

  1. Organizator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić prawidłowe działanie Platformy. 
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do całkowitego lub częściowego wyłączenia serwisu na czas nieokreślony celem jego modernizacji lub naprawy. 
  3. Korzystanie z serwisu jest równoznaczne z akceptacją warunków regulaminu, brak takiej akceptacji oznacza, że użytkownik nie powinien korzystać z serwisu. 
  4. Organizator zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie bez uszczerbku dla praw nabytych przez Użytkownika na podstawie umów zawartych za pośrednictwem sklepu Prawo Mediacje Negocjacje. Użytkownik, który posiada konto użytkownika, zostanie poinformowany o każdej zmianie Regulaminu na adres e-mail przypisany do konta użytkownika. W razie braku akceptacji zmienionego Regulaminu, Użytkownik może usunąć konto użytkownika i zaprzestać korzystania z Platformy bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. 

Copyright © 2024 Anna Bicz-Kordonets Prawo Mediacje Negocjacje
Regulamin
Polityka prywatności